FREESTYLE KEMP 2024!

Report z letošního ročníku freestyle kempu je tady! A s ním i pár slov účastníků a hlavně hromada fotek od Dominika a Radka :)

Vančus - tatínek nejmladšího kempera Mikyho
Letos jsme ukončili sezónu s mým synem tak, že jsem se přihlásili na camp na Moravské boudě, která se nachází na skvělým místě nad Špindlem v lokalitě Sedmidolí. Když není mlha, často se vám otevřou nádherný panoramata západů i východů slunce a především mraků povalujících se tak „hala bala“ nad Špindlem. Je tu klid, ale taky tu dokáže být pěkně divoko :).

Mému synovi Mikymu je skoro šest let, něco málo už sjede a máme rádi zdravé výzvy, tak jsem ho přihlásil.  Je to ještě prcek a nezvládl by být skoro týden úplně sám, tak jsem se přidal k němu. Pořadatelé s tím neměli vůbec problém. Letošní zima byla taková „so so“, však víte, takže se na poslední chvíli řešilo, zda camp bude či ne. Občas nemá cenu moc přemýšlet a věci řešit. Na horách je přeci vždycky fajn, takže se prostě jelo! Pár lidí se sice odhlásilo, ale skalní zůstali a udělali sakra dobře!

A jaký to teda bylo? Bylo prostě skvělý vidět partu 50 dětí, jak si první dny nosí sníh z lesa k vleku a pod překážky, aby se vůbec dalo jezdit. Parta ve věku 6 -21 let, všichni v pohodě a respektu jeden k druhýmu, což já osobně hlavně od starších dost cenil. BIG UP! Jeden hecuje druhýho, radost a povyk, když se někomu něco nového povede nebo AU! TVL :), když se třeba něco nepovede. To k progresu přece patří ne?!

Veselí a sakra zkušení coachové jak na snb tak freeski, kterých je na celým campu dost na to, aby se každýmu věnovali i individuálně poradili co a jak, aby se progressilo. A taky že jo! Miky první dva dny jezdil na lyžích a hned první den sjel bedýnku, jeho radost a pýcha, že to dal byla obrovská.
Pro tátu zas tohle vidět je fakt skvělej pocit.

Stal se i malej zázrak, a to když Krakonoš viděl tuhle skvělou partu a co se děje, tak přes noc poslal na skoro zelený louky až 20cm krásnýho prašanu. Odměna a radost pro všechny. Sunshine k tomu! Ten správnej čas vytáhnout Mikymu snowboard a hurá progresit. Druhej den sjel sám kluziště a radost byla zase veliká. Jsem rád, že jsem u toho mohl být. Za rok za dva pojede už sám a tátu tady nebude potřebovat. Táta bude úplně v klidu, protože ví, že bude ve skvělý partě a dobrej rukách. A že dostane 3x denně skvělý jídlo a že v mrazáku je plno zmrzliny za odměnu, kterou si prckové za ty výkony co tam předváděj zasloužej. Ty starší, který zabíjej vostřejší triky si už třeba i daj to pivko :). BIG UP! celýmu teamu a díky, že to děláte!

Barča Bílková - SNB kemperka:
Po pěti letech jsem se letos vrátila na freestyle kemp na Moravské boudě a mohu říct, že jeho unikátní atmosféra zůstala nezměněná. Úspěch kempu stojí na skvělé komunitě snowboardistů a lyžařů, která byla letos opravdu obří a na těch nejlepších koučích, bez kterých by se akce vůbec nemohla uskutečnit.

Začínali jsme v nelehkých podmínkách – sjezdovka byla rozdělená na railovou část doplněnou o skok a část s bednami, obě s minimem sněhu. První den jsme dokonce museli lopatit sníh, abychom mohli další den využít celou sjezdovku. Naštěstí se počasí rychle změnilo a už v neděli nás překvapilo husté sněžení, které do pondělí proměnilo prostředí v zimní pohádku.

Program byl rozdělen do dvou částí – dopoledne a odpoledne. Každý den začínal snídaní a následnou jízdou ve snowparku, kde byl kladen důraz na rozcvičku a několik úvodních jízd bez triků, abychom si neublížili. Po dopoledním ježdění následoval vynikající oběd, chvíle odpočinku a poté odpolední ježdění až do večeře. Večer jsme v rámci videocoachingu prohlíželi fotografie a videa, analyzovali naše jízdy, identifikovali chyby a hledali způsoby, jak se zlepšit. Poslední večer byl pak vyvrcholením kempu, kdy jsme za naše pokroky obdrželi spoustu super dárků od sponzorů kempu Horsefeathers, Pitcha goggles a Snowboardel.cz

Celou dobu panovala přátelská a uvolněná atmosféra plná humoru, nezapomenutelných okamžiků a radosti z nově naučených triků. Rozloučení s kempem bylo emotivní a už teď se těšíme na příští ročník, protože víme, že tento kemp nás nikdy nezklame!
Nezapomínejte, že kdo maže, ten jede!
Modřinám zdar Bára

Vojta Břeský + Honza Ferbr - Freeski koučové:
Kemp na moravský byl za nás oba fakt top! Hned po příjezdu nás mezi sebe vtáhla atmosféra Moravský Boudy a bylo vidět, že jak kempeři tak coachové jsou jedna velká parta.

Ráno jsme se vždycky krásně nadlábli a všichni šli s rohlíkem od ucha k uchu i přes víkendový nepříjemný počasí do snowparku nasekat nový tríčky. Jakožto coachové jsme měli tu možnost vidět nespočet pádů, snahy, ale hlavně spoustu novejch triků, který nás fakt potěšily! Co bychom ještě rádi zmínili je, že všichni kempeři byli mega motivovaní se posunout ve svém progressu a opravdu si z kempu něco odvézt!

BIG UP všem, bylo to super a doufáme, že se za rok znova potkáme! Taky extra díky šejprům, který za nelidskejch podmínek dokázali udržet park v tak dobrym stavu!

PS: Velký props malýmu Mikymu, kterej už druhej den shredil celej park sám bez jakýhokoliv problému a rozdával checky všem po celym parku!!!! :)

MEGA GALERIE FOTEK od RADKA a DOMINIKA:

Reporty z kempů

FREESTYLE KEMP 2024!

03.04.2024

Report z letošního ročníku freestyle kempu je tady! A s ním i pár slov účastníků a hlavně hromada fotek od Dominika a Radka :) Vančus ...více

Report: Freestyle kemp 2023!

15.05.2023

FOTO report z letošního ročníku kempu je konečně tady! a s ním pár slov a hlavně hromada fotek :) Tomáš Kašpi Kašpárek - pan snb ...více